Ke Udara

{{nowplay.song.artist}}

{{nowplay.song.track}}

Segmen Terkini

{{currentshow.name}}

#Trending

Nak Waze Guna Suara Sendiri? Ikut Langkah Ni

Selalu Waze guna suara selebriti atau suara yang kita dah biasa dengar

Sumber: Twitter @myjoe_

Sekarang ni semua orang bergantung dengan Waze bila memandu. Walaupun dah tahu jalan, tapi tetap nak guna Waze sebab nak tahu jalan kita guna tu jam atau tak. Jadi boleh la Waze bawa kita ke jalan lain kan? Korang guna suara siapa kat Waze tu? 

Tahu tak korang boleh guna suara sendiri. Haaa, tapi untuk pengguna Android sahaja ya. Hehe 

 

 

 

 

Filled Under :

Menarik

  • {{related.category}}

    {{related.name}}

     {{related.DocumentPublishFrom | date:"dd MMMM yyyy h:mma"}}