Ke Udara

{{nowplay.song.artist}}

{{nowplay.song.track}}

Segmen Terkini

{{currentshow.name}}

Cerita Artis

Salah Turutan Rupanya Tonton Fast Furious. Ni Turutan Sebenar

Fast Furious 8 bakal keluar Khamis ni. Peminat sekuel filem ni mesti tak sabar

Sumber: Bussiness Insider 

Fast Furious 8: The Fate of The Furious bakal keluar seluruh dunia 14 April ini. Memang ramai yang dah tak sabar nak menonton filem tersebut. Tak pasti sama ada Fast Furious 8 adalah yang terakhir atau tidak, tapi pastinya ia satu perjalanan yang panjang buat filem ini kan?

Korang pasti ke yang selama ni korang menonton ikut turutan yang betul? Sebabnya ini adalah turutan yang betul untuk menonton kesemua filem Fast and Furious. 

"The Fast and the Furious" (2001)
"2 Fast 2 Furious" (2003)
"Fast & Furious" (2009) [the fourth film]
"Fast Five" (2011)
"Fast & Furious 6" (2013)
"The Fast and the Furious: Tokyo Drift" (2006)
"Furious 7" (2015)

Kenapa kena tengok ikut turutan ni? Baru lah korang akan faham setiap jalan cerita dan watak yang muncul dalam setiap filem! Goodluck! 

 

 

Filled Under :

Menarik

  • {{related.category}}

    {{related.name}}

     {{related.DocumentPublishFrom | date:"dd MMMM yyyy h:mma"}}